Bent u tevreden? Of juist niet.
Als praktijk vinden we het leuk om complimenten te krijgen als u tevreden bent.
Onze medewerkers doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent over de behandeling en dat u hierover een klacht wilt indienen. Bel gerust om het hierover te hebben, we proberen dan samen een oplossing te zoeken. Lukt dit niet of wilt u toch officieel een klacht indienen dan kunt u bij de balie een klachtenformulier halen. Hierin staat precies hoe u kunt handelen.
Onze praktijk beschikt over een eigen klachtenregeling. Deze heeft als doel dat uw vertrouwen in de praktijk wordt hersteld. We behandelen klachten vertrouwelijk en streven ernaar om uw klacht binnen 6-8 weken af te ronden. Als we er samen met u niet uitkomen dan werken we samen met de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). Telefoon: 088-0229100. Website: www.skge.nl